Leaderboard

Friday, January 14, 2011

Apalah nasib diriku yang malang....

Apalah nasib diriku yang malang.....
Hari ni memang hari dalam sejarah...... Aku, memang tertekan gila...... Aku dah lah lapar, tak makan apa-apa lagi dari pagi kecuali roti.... Ada orang fikir hati aku ke??????? Kalau aku, nak bersunggut dah lama dah aku kata...... tapi, setakat aku tercakap kasar sikit mau terasa ka????? tahu tak yang aku ni berjuta kali terasa........ banyak cerita sedih aku, contohnya , bapa aku tinggalkan aku sejak umur aku mencecah 5tahun.... tinggal hidup-hidup bukan tinggal atas keizinan Tuhan......... *Haish.......  Aku bosan lah sikit-sikit *touching nak menangis.... sejak bila pulak jadik macam ni........... dah lah *mood aku tak berapa *okay hari ni......... aku bukan saja-saja nak jadik kasar ke apa ke.....tahu tak aku lapar...... aku ingat boleh balik tadi... aku penat, aku rasa macam tak mampu nak bangun........ kalau jual makanan bagi aku tak apa jugak.... ini jual air mata.... ni yang lemah ni..... Sorry lah *okay pada pihak yang mungkin terasa dengan aku itu.....
sekian ASSAMUALAIKUM.....

No comments: