Leaderboard

Friday, January 14, 2011

Hari ini memang hari yang terindah ....

Hari ini memang hari yang terindah .... *padahal hari yang paling ****
Hari ini tanggal 14/1/2011 , hari jumaat memang agak mendebarkan aku..... memang sebelum ini aku ada rasa debaran tapi, ini yang paling ****. Sebelum itu biar saya sajikan anda video yang agak menarik ini....

Selamat menonton ye.... hehe.. *geram nya dengan budak ini..

Okay kita sambung semula topik tadi
Hari ini memang hari yang terindah .... *padahal hari yang paling ****
yalah hari ini ada kelas 8.00 pagi, aku tak tidur semalaman sebab buat blog ini... aku terlalu *excited sampai aku buatlah kopi... kopi ini memang *kaw , aku rasa segar sampai kelas petang .... Tapi, yang tak tahan hari ini , aku ada Pembentangan Subjek Net****.... Mau tahu kenapa?? Tanya lagi, awat la aku ni... hehe.. okay aku cerita....... adalah sesetengah orang itu.... tak perlu tahu nama dia.... dah siap pilih topik present baru nak bagitau yang kami yang lain-lain kena present...... mahu tak bengang.... bengang kot.... tapi, tak apa... aku dah lepas dah... nasib lecturer tak kata apa-apa...... tapi, aku tak akan lupakan hari ini derw.......... ingat!!!!!!!!!!!

No comments: